the china study.

Ravno v času, ko sem začela eksperimentirati s prehranjevanjem po Zoni, ki je začela do temeljev spremeninjati moj pogled na zdravo prehrano, je moja takrat nadrejena v roke dobila The China Study. Študija mi do tiste točke ni bila znana, sem pa takoj zvedela, da govori o tem, kako nezdrava da je hrana živalskega izvora – in kako je treba uživati čim več rastlinske hrane. Zveni kot neke vrste veganska biblija s kao znanstvenim pristopom, ne? Nadrejena, ki je knjigo slučajno odkrila, je bila navdušena, saj je študija preko bojda znanstvenih faktov potrjevala njen tipični jedilnik (ne poznam sicer več zgodb v realu, ampak bojda je tipično tudi to, da veliko veganov občasno ne zdrži in poseže tudi po živalski hrani, bogokletnih mesnih in ribjih izdelkih; no – prepričala sem se, da so najbolj bojevito razpoloženi lahko istočasno tudi najbolj dovzetni za občasno (samo)prevaro, ob tem pa ne zmorejo niti kančka priznanja v tej smeri; tista pica s šunko se, preprosto, ni zgodila). Ker pa je v mojem (takrat vegetarijanskem) jedilniku takrat nehala kraljevati polnozrnatost oziroma zrnatost nasploh – jedla sem vedno več skute in jajc – je nadrejena menila, da je The China Study zame nujno branje, ki mi bo pokazalo pravo pot. Oh, razsvetlitev! Smešno; četudi sem rekla, da me ne zanima, je knjiga po nekaj dneh pristala na moji delovni mizi. Komaj sem verjela. Nekoga je očitno zelo skrbelo za moje zdravje, heh. Sicer sem mnenja, da meji na versko blaznost, da ljudje zagovarjajo veganstvo in ob tem ne vidijo, kakšno sfukano zdravje si s tem marljivo pridelujejo, ampak eto. Kaj čmo. Njihov lajf. Knjigo sem seveda še enkrat zavrnila in te študije nisem nikoli prebrala (resnici na ljubo: niti znanja za kritično branje — niti časa, pravzaprav, da bi se s tem sploh ukvarjala), zato pa me toliko bolj razveseli takšenle post (ki sem ga odkrila preko tega vira).

Oddajte komentar

